La description suivante m'a intriguée et fait tendre l'oreille:  "Sounds like: Everyone high-fiving everyone." Forcément, après une intro comme celle-là, il fallait que je sache comment sonnait Fang Island.

Et voilà, l'extase, la folie frénétique de Daisy a conjuré des images fugaces de tout le plaisir que j'ai jamais vécus, un sprint  à toute vitesse à travers des champs et des forêts ensoleillées avec mes meilleurs copains, finissant non seulement en high-five, mais en pyramides humains et en batailles de ballons d'eau. Je vous mets au défi de ne pas esquisser un sourire ou de ne pas penser à une explosion de couleurs.





It was the following description that intrigued me enough to give Fang Island a listen: "Sounds like: Everyone high-fiving everyone." Well, I simply had to know what that sounded like.

And so, the ecstatic, frenetic madness of Daisy conjured fleeting images of all the fun I've ever had, sprinting through sunlit fields and forests at top speed with my best friends, not only high fives but pile-ons, pyramids and water balloon fights at the end. I dare you not to crack a smile or think of bursting colours while listening to this one.

Take a look at the video above and listen to the entire album on Fang Island's Bandcamp or on Spotify


par Nicole

0 commentaire(s):