Petit truc à la con (croisé ici ou encore ici) pour passer le temps. Attention, peut se révéler étonnament psychologue.

Pour que la chose ait un minimum d'intérêt, rendez-vous à la fin pour une petite sélection, pas aléatoire pour deux sous de mes titres préférés de la liste.



1. Put your music player on shuffle.
2. For each question, press the next button (ONLY ONCE!!!) to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS - even if it is incredibly embarrassing.


1) IF SOMEONE SAYS IS THIS OKAY? YOU SAY…
Queens Of the Stone Age - How To Handle A Rope
Tout dépend de l'usage

2) WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Television - Friction
Qu'est-ce que je disais ?

3) WHAT DO YOU LOOK FOR IN A GUY/GIRL?
R.E.M. - Departure
Un peu destructeur comme relation

4) HOW DO YOU FEEL TODAY?
Hard-Fi - Move On Now
Je me dis ça tous les matins.

5) WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
The Brian Jonestown Massacre - Free And Easy Take 2
Pas con.

6) WHAT IS YOUR MOTTO?
Yo La Tengo - Mr. Tough
Faites gaffe, je suis un dur

7) WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Oasis - Hello
J'inspire de grandes réflexions chez les gens.

8) WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Emily Jane White - Two Shots To The Head
Tant que c'est pas la mienne.

9) WHAT IS 2+2?
Massive Attack - Future Proof
Réponse tordue, mais pas complètement fausse.

10) WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Okkervil River - Savannah Smiles
Certes.

11) WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa
Mes pensées sont parfois impénétrables.

12) WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Coldplay - High Speed
Pas faux non plus.

13) WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Parts VI - IX)

14) WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
The Wedding Present - A Million Miles
Together ?

15) WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Mogwai - R U Still In 2 It?
Mais, tu te drogues ?

16) WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
The National - Guest Room
Ca se pourrait bien en plus ;-)

17) WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Sonic Youth - Kissability
Si seulement...

18) WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
R.E.M. - Finest Worksong

19) WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
My Brightest Diamond - Goodbye Forever
iTunes ne veut pas que j'ai d'ami.

20) WHAT'S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
The Fall - Iceland
Tant pis pour Björk et Sigur Ros.

21) HOW WILL YOU DIE?
U2 - Mysterious Ways (Solar Plexus Club Mix)
Là, je suis sur le cul. J'espère juste que ça fait pas trop mal un Solar Plexus.

22) WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Architecture In Helsinki - In Case We Die
Gné ?

23) WHAT MAKES YOU LAUGH?
The Beatles - Maggie Mae
Si vous la connaissiez, vous aussi vous ririez beaucoup.

24) WHAT MAKES YOU CRY?
The White Stripes - I Can't Wait
Pas faux.

25) WILL YOU EVER GET MARRIED?
The Field Mice - Couldn't Feel Safer
J'interprète ça comment ?

26) WHAT SCARES YOU THE MOST?
Tom Waits - Singapore
...

27) DOES ANYONE LIKE YOU?
Elliot Smith - Little One

28) IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Radiohead - Momentum
Pourquoi donc ? Ces braves élans n'ont fait de mal à personne.

29) WHAT HURTS RIGHT NOW?
Spoon - Finer Feelings

30) WHAT WILL YOU POST THIS AS?
The Divine Comedy - Mastermind


0 commentaire(s):